Dostava

Proizvodi kupljeni na internet trgovini eto.hr dostavljaju se kurirskom službom Hpekspres Hrvatske pošte koja ravnomjerno pokriva cijelu Hrvatsku; uključujući i mala mjesta i udaljene otoke.

Standardna dostava

  • Općenito: Dostava na željenu adresu (do ulaza u objekt za male pakete ili do prve fizičke prepreke za vozilo za veće pakete)
  • Dostupnost: na području Republike Hrvatske
  • Cijena: 32 kn za narudžbe od 0-499 kn, 0 kn (besplatno) za narudžbe veće od 500 kn. PDV je uračunat u cijenu dostave.

Dostava se obavlja putem usluge Hpekspres Hrvatske pošte. Hrvatska pošta šalje obavijest o isporuci putem SMS-a na dan isporuke. Ako u trenutku isporuke niste na adresi dostavljač će u poštanskom sandučiću ostaviti obavijest (bijeli papirić), a pošiljka će biti upućena u najbliži isporučni poštanski ured. Detalji o isporuci u poštanskom uredu naznačeni su na obavijesti.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Bijela tehnika, televizori većih dijagonala i ostali uređaji velikih gabarita, dostavljaju se do ulaza u objekt ili do prve prepreke za vozilo.

Informacije o trenutnom statusu vaše narudžbe i maloprodajni račun u elektronskom formatu, nakon otpreme pošiljke, kupac dobiva e-mailom od Luma j.d.o.o. Dostavna služba će također mailom, pozivom ili SMS-om kontaktirati kupca oko detalja dostave narudžbe. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa eto.hr dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupnje.

Proizvodi su zapakirani u originalnoj ambalaži ili će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je paket dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti prigovor odmah pri dostavi pošiljke dostavljaču popunjavanjem obrasca Zapisnik o šteti koji posjeduje sam dostavljač. Sva druga eventualna oštećenja i nepravilnosti potrebno je javiti odmah nakon preuzimanja i prije same upotrebe na email adresu podrska@eto.hr a naknadne reklamacije ne uvažavamo. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, eto.hr zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti eto.hr kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi i u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu eto.hr bez isporuke kupcu i sl.) Luma j.d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem mogućem roku.

Kako mogu ostvariti besplatnu dostavu?

Besplatnu dostavu kupac ostvaruje ako je cjelokupni iznos košarice 500,00 kuna ili više.

Plaćam li za svaki proizvod posebno dostavu?

Ne. Ukoliko kupuješ više artikala od istog prodavača plaćaš samo jednu dostavu, odnosno cijena se računa po ukupnoj težini svih proizvoda. Npr. 2 artikla, svaki od 2kg od istog prodavača plaćaš samo 32kn, umjesto 32 kn za svaki paket.

Koliko košta dostava?

Cijena ovisi o ukupnoj težini proizvoda. U sve cijene već je uključen PDV.

Kada će mi paket biti isporučen?

Rok isporuke definiran je na svakom proizvodu. Ako kupujete više proizvoda, rok isporuke paketa jednak je roku isporuke za proizvod s najduljim rokom isporuke. Očekivano vrijeme dostave na području Republike Hrvatske je 5 do 10 radnih dana.