Česta pitanja

Zadnje promjene 2.12.2020.

Koji su načini dostave?

Naše pošiljke dostavljaju se na području Republike Hrvatske kurirskom službom HP Ekspres.

Koje je vrijeme dostave pošiljke?

Vrijeme dostave Vaše pošiljke na području Republike Hrvatske je 5-10 radnih dana od dana isporuke. U slučaju da Vam pošiljka nije uručena u naznačenom roku molim da nas obavijestite na e-mail podrska@eto.hr kako bi s našim ugovornim partnerom provjerili gdje je pošiljka i povratno Vas obavijestili.

Koji je trošak dostave?

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 300 kn. Za naručenu robu u cjelokupnom iznosu košarice manjem od 300 kn, dostava se naplaćuje u jednokratnom iznosu od 33,00 kn. Više o dostavi pročitajte na linku Dostava.

Koji su načini plaćanja?

Svoju narudžbu možete platiti gotovinom po primitku pošiljke (pouzeće), PBZ Card Premium Visa, Visa, MasterCard, Diners i Maestro karticama jednokratno, PBZ Card Premium Visa, MasterCard, Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb do 12 rata, Internet bankarstvom, CorvusPay IBAN ili općom uplatnicom. Minimalni iznos za obročno plaćanje je 500 kn. Više o načinima plaćanja pogledajte ovdje.

Trebam li se registrirati kako bih kupovao na eto.hr?

Da. Za svaku kupovinu potrebno je prijaviti se svojim korisničkim podacima prijavom na link Prijava/Registracija. Više o postupku registracije pročitajte na linku Kako se registrirati.

Kako mogu zatražiti R1 račun?

Ako trebate ponudu na podatke tvrtke ili obrta i R1 račun potrebno je u drugom koraku naplate, kada se pojavi forma za upis podataka označiti kvadratić “Da” ispod teksta “Trebate li R1 račun?“. Više o R1 računu provjerite ovdje.

Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?

Ne, osobno preuzimanje narudžbe nije moguće. Svaku pošiljku šaljemo isključivo našim ugovornim partnerom HP Ekspres na Vašu adresu.

Imam li jamstvo na kupljeni proizvod?

Da. Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača. Standardno jamstvo je 12 mjeseci. Pravo na korištenja jamstva ostvaruje se uz predočenje računa.Kupac je dužan čuvati račun. Datum izdavanja računa je datum početka aktiviranja jamstva. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom.

Reklamacija na proizvod

U slučaju neispravnosti ili nedostataka kupljenog proizvoda slobodno nam pošaljite e-mail reklamacije@eto.hr koji sadrži sljedeće informacije:

  • broj narudžbe
  • Vaše ime i prezime
  • opis neispravnosti

Nakon zaprimljene poruke obavijestit ćemo Vas o daljnjem postupku. Više o reklamacijama pročitajte na stranici Reklamacije i prigovori.